tiistai 17. toukokuuta 2011

IHANAA LEIJONAT IHANAA!

Anteeksi, koska en ole laittanut pitkään aikaan uutta postausta. Olen ollut niin masentunut viimeaikoina, etten ole pystynyt. Sunnuntai oli yhtä helvettiä koko päivä. Olen hirmuinen Leijonat-fani, mutta äitini ei antanut katsoa peliä. Äiti käski minun mennä nukkumaan. Äitini kannattaa Ruotsia!!!!! En voi ymmärtää häntä millainen idiootti hän on vaikka hän onkin syntyperäinen ruotsalainen. Olisin halunnut katsoa peliä, mutta sen sijaan itkin vain huoneessani suomenlippu kädessäni. Olohuoneesta kuului vain yksi iloinen huudahdus, kun ruotsi sai maalin ja loput huudoista oli buuauksia. Olen niin masentunut ja kyllästynyt elämääni täällä stadissa. Tarvitsisin elämääni valon ja lisää voimaa. Muuten kuihdun pois.. Kiitos Leijonat. Annoitte minulle syyn elää vielä hetken eteenpäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti