tiistai 24. toukokuuta 2011

Kesä, eikä mitään tekemistä

Pian on kesäloma. Kaverini suunnittelevat jo innokkaasti, mitä he aikovat kesän aikana tehdä. Monet ovat menossa ulkomaille, festareille tai muutenvaan pitävät hauskaa.
 Minulla on tiedossa aivan kauhea kesä. Äitini on jo ilmoittanut, että joudun koko kesän hoitamaan siskoani ja muutenkin tekemään paljon kotitöitä. Itse olin toivonut rauhallista ja rentouttavaa kesää, mutta se taitaa olla mahdotonta. Olisin myös tahtonut ulkomaille, mutta se ei tule kysymykseenkään, sillä emme voisi mitenkään matkustaa pienen siskoni kanssa. Kesästäni on siis tulossa maailman tylsin ja kurjin. Ainoa onnellinen asia on se, ettei minun tarvitse lomalla nähdä inhottavia ystäviäni.
 Pääsisinpä minäkin jonnekkin kauas ja tuntemattomaan, siellä voisin vihdoin rentoutua ja olla Onnellinen, ikuisesti...

1 kommentti:

  1. Tänää aloin lukemaan blogiasi ja pidän tästä, vaikka aiheet eivät olekkaan kovin iloisia!
    Olen kanssa ollut masentunut nyt muutaman vuoden ja ymmärrän sinua täysin ! :/ Mutta vaikka vaikeaa onkin ja olet varmasti kuullut tämän miljoona kertaa mutta jotenkin on pakko yrittää pärjätä vaikka tuntuu että se on liian ylivoimaista :( Mulle kanssa voit tulla puhumaan jos joskus tarvii, vaikka en välttämättä osaa auttaa nii kuunnella osaan :) jaksamisia <3

    VastaaPoista